Argazkiaren helbidea

Kaixo lagunok ¡
Blog honen bitartez irakurleak hezkuntzari buruzko hausnarketa bat egitea daukat helburutzat: bere barneko mugak aztertzen,
Guraso eta baita irakasleok ere, norarte heldu behar gara?Haurrek,disziplina hutsa bat jarraitu behar dute edo askatasun osoa eman behar diegu? Zeintzuk dira hezkuntza metodologiarik onena? Zein baliabide dira egokienak irakasteko?
Hemen, gai haueei buruzko aurkitutako informazio interesgarria aurkitu dezakezue.

2011-05-03

EUSKAL JOLASAK

Kaixo irakurle,

Interesgarria iruditu zaidan liburu bat aurkitu dut. Honetan kalean edo eskolako jolastokian, jolasteko joku ezberdinak azaltzen dira. Jolas hauek betikoak dira, nik txikia nintzenean jolas hauetara jolasten nuen.
Gaur egungo haurrek, honelako jokuak ez dituztela hainbeste erabiltzen uste dut eta beste mota ezberdineko jolasetara jolasten dute.
Irakasleok eta gurasoek ere, gaur egungo jolas berrietara moldatu behar gara, baina liburu honetan aipatzen diren jolasak ez direla ahaztu behar eta haurrei erakutsi eta trasmititu behar diegula ere, uste dut.



Helbidea

No hay comentarios:

Publicar un comentario